1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Khamis, 28 Jun 2012

"ART OF DECEPTION-MEREKA PENIPU DUNIA"

ASSALAMMUALAIKUM...



"ART OF DECEPTION-MEREKA PENIPU DUNIA" nie merupakan buku yang telah EA baca dimana ia mendedahkan segala bentuk konspirasi yang telah dirancang dan dilakukan oleh pemimpin AMERIKA...Buku ini telah ditulis oleh Jery D. Gray bagi membongkar segala konspirasi yang dilakuakan oleh  Amerika dalam peristiwa runtuhnya menara PTC atau peristiwa 911,pengawalan kejadian alam dan penyebaran penyakit didunia..Penulis juga merupakan bekas askar udara US yang kini sudah memeluk islam dan giat berdakwah di negara Indonesia. Untuk pengetahuan anda, beliau juga pernah di undang dalam segmen Al-Kuliyah di TV3.


Kita semua digemparkan dengan kejadian 911 dan dikatakan menara PTC telah runtuh disebabkan oleh pengganas yang merampas jett dan melanggar bangunan tersebut...Rasanya logik tak kalau jet langgar boleh hancur menjadi abu bangunan PTC tu??

Berdasarkan Gray, peristiwa 911 telah dirancang secara sistematik bermulanya era pentadbiran George W Bush dilantik sebagai Presiden Amerika. Peristiwa ini dilakukan sebagai tanda untuk memulakan peperangan baru dan mewujudkan dunia baru (new world order).

 Selain itu, Freemanson dan Illumiti dikaitkan dengan pegangan pemimpin-pemimpin dunia yang berpengaruh idan di sokong oleh badan-badan dunia  disamping sanggup melakukan apa sahaja  demi mewujudkan new world order. Oleh itu, kita semua dimaklumkan oleh Amerika dan media bahawa pengganas daripada  arab yang harus bertanggungjawab akan peristiwa 911...Namun, Gary telah mendedahkan bukti-bukti dimana peristiwa 911 sebenarnya telah dirancang oleh Amerika sendiri.



Cuba anda fikirkan sejenak tentang persoalan yang bermain difikiran EA akan peristiwa 911..
  1. RUNTUH KER KALAU JET ATAU KAPAL TERBANG MELANGGAR BANGUNAN TERSEBUT SECARA BEBERAPA SAAT SAHAJA?
  2. STRUKTUR BANGUNAN YANG KUAT KENAPA BOLEH HARCUR BAGAIKAN SUCI DALAM DEBU BANGUNAN TU?
  3. AMERIKA TELAH MENUDUH PENGGANAS ARAB HARUS BERTANGGUNGJAWAB TAPI KENAPA US SERANG IRAQ DAN AFGANISTAN??? 

 Bukan itu sahaja, Gray juga mendedahkan Amerika mempunyai teknologi untuk membuat bencana alam. Teknologi High Frequency Active Auroral Research Program telah digunakan untuk mengawal alam atau membuat bencana seperti Tsunami yang berlaku pada 26 Disember 2004 di Asia dan Ribut Taufan yang di China. Ini merupakan senjata kepada Amerika untuk menunjukkan kepada dunia dimana sikap keprihatina US terhadap mangsa dengan memberi petolongan. Ini juga merupkan strategi untuk mengaburkan pandangan dunia daripada kekejaman yang dilakukan semasa perang Iraq dan Afganistan ke keprihatinan memberi bantuan. 

7 ulasan:

emmeraz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
emmeraz berkata...

jom komen dan follow blog ini

Unknown berkata...

pergh dah habis baca dah dia..

emmeraz berkata...

faiz...xie xie bagi aku pinjam...ahd aku pulang time g keja kawin umah adah..comfirm ak g dgn korg naik kacang

Unknown berkata...

aku ingat ko xpegi.. aku igt nak grk dr jusco je.. nnt bgtau kacang ambik aku kat bus stop jusco

Mawardi yunus berkata...

SLAMAT BERJALINKAN HUBUNGAN HUHU..

emmeraz berkata...

faiz..ok
mawardi...mari kita bina hubungan silaturahim...