1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Selasa, 19 Jun 2012

DURIAN...ENAK..ENAK..OH..ENAK!!!!

APA KHABAR...



Sekarang nie di Selatan tengah musim buah durian..Jadi kalau pergi mana-mana mesti ada buah durian.Lebih-lebih lagi EA yang berdekatan dengan Pontian yang dikatakan menjadi lubok durian...Walaupun ada sesetengah orang yang tidak menyukai durian tapi EA dan kwn2 merasakan durian sesuatu yang sangat ENAKKKKK!!!!!!
 
sumber youtube:os durian dah berbuah

Musim nie jer lebih 4 kali kami dah beli buah durian...orang cakap kalo x boleh beli banyak kita beli cikit...Yang penting dapat merasa buah yang ENAKK!!! Selain itu, ada rakan EA juga ada yang berhati mulia membelanjakan kami makan durian..Nie mestilah bertambah sedap rasanya sebab FREE beb.


 Rasanya puas dah EA makan buah durian sampai lebam..Erm..walaupun disini cuaca sangat panas dan jerebu tetapi ia bukan satu pantang untuk kami makan durian..wahh...sedap..

Kalau makan durian memang badan akan jadi lebih panas ditambah dengan cuaca sekarang nie...Selain itu, badan yang panas dan bahang akan menjadikan EA sukar utk tidur walaupun kipas tu dah bukak sampai 5. Kalau ada 10 kelajuan kipas 2 dah EA guna sampai 10 biar badan segarr....

Jadi..kepada penggemar durian jom kita lepak Johor makan durian sampai lebam...... 








Tiada ulasan: