1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Khamis, 20 September 2012

" TREND SELUAR WARNA LIGHT (TERANG) MENJADI PILIHAN"

Assalammualaikum dan Selamat Petang


Terkini seluar yang berwarna terang  telah menjadi pilihan bagi golongan lelaki.. Adakah warna-warna lembut seperti hitam, cokelat atau kelabu sudah menjadi bosan atau biasa dilihat telah menyebabkan seluar yang berwarna terang menjadi pilihan apabila keluar untuk bersantai...Mungkin juga seluar warna terang ini dipilih kerana pengaruh cerita Korean atau  mengikut trend daripada kota Feshen seperti Milan, London dan lain-lain...EA tak nak buat andaian tetapi inilah hasil pemerhatian EA terhadap seluar berwarna terang ini.

Jom kita lihat seluar berwarna terang yang sering dipakai di AEON TC .

1. Seluar Warna Merah 

Merah cili besar atau merah lipstik bibir cik salmah. Warna merah juga merupkan warna yang paling banyak dipakai.

2. Seluar Warna Biru 

3.Seluar Warna Kuning

4. Seluar Warna Hijau 


4. Seluar Warna Unggu

Justeru itu,pemakaian seluar berwarna terang ini akan dapat menarik perhatian orang disekeliling dan semua mata akan tertumpu  kepada si pemakai... Oleh itu, anda kena yakin dan berani apabila memakai seluar warna terang ini untuk kelihatan lebih kacak dan maskulin.. Ingat..pastikan seluar yang anda pakai sesuai dengan penampilan dan jangan sampai menjadi mangsa fesyen....wakaka


PSY- GANGNAM PUN PAKAI SELUAR PURPLE




16 ulasan:

Sop berkata...

x sanggup nak pakai tua2 nnih.. hehehe

emmeraz berkata...

Ye la sop.mesti nampak pelik..gurau je sop erk

Kecik Anis berkata...

klw anis pkai., fuhhhh., sume pakat dok tengok... bkn pe., terang sangat... sampai silau., hehe., malu cek., tp cntk,..

Orkid awek berkata...

colorful..warna warni..cantik dan sebagainya..kalau sesuai dgn pemakai jadi ensem.kalau tak sesuai jadi ehem..:)

emmeraz berkata...

kecik anis>>> bia la org tgk baru la macam artis hehehhee...
orkid>> memang betul kalau handsome pakai apa saja ttp handsome..

Suburbanzero berkata...

harus ke pakai suar cmtu. hehehe ;D

emmeraz berkata...

Suban>>x semestinya...cuma fesyen

frencesc asyraf berkata...

brapa harga dia bang ??? ad x saiz budax ??? lau ad msej kt nom sy 01129454711

emmeraz berkata...

Frensec>> EA bukan penjual dan cuma berkongsi dengan yang suka dengan warna funky...

frencesc asyraf berkata...

jdi , abang x jual la sluar nie ???

emmeraz berkata...

Ea tidak jual...ea cadangkan cuba cari kat zalora atau pusat membeli belahh

Tanpa Nama berkata...

Jual kee

emmeraz berkata...

X..EA bukan peniaga

emmeraz berkata...

X..EA bukan peniaga

ieja akiko berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ieja akiko berkata...

Apa jenama seluar ni ???