1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Ahad, 19 Ogos 2012

SUASANA PASAR BORONG PANDAN DIMALAM RAYA

ASSALAMUALAIKUM DAN AHLAN WAHSAHLAN YA SHAWAL.

Malam ini suasana di Pasar Borong Pandan sangat meriah dan ramai pengunjung yang datang untuk bershopping.. Biasalah malam raya mestilah semua sibuk mencari keperluan yang belum lengkap dan menunggu barang yang akan dilelong seperti biskut raya,pakaian dan lain-lain. Oleh itu, ramai yang suka bershopping disaat-saat akhir sebab untung sabut dapat bawa balik barang yang diidamkan dengan harga yang murah...Harga barang-barang di Pasar borong juga berpatutan dan shuutttttttttttttt... BOLEH BISIK!!!!WAKAKA..

Selain  itu, pengunjung juga mempunyai banyak pilihan untuk memenuhi keperluan raya tahun ini kerana 3 tempat iaitu PANDAN CITY,PANDAN UPTOWN dan BAZAR di dalam pasar borong menawarkan pelbagai barangan.Jadi.anda semua harus bijak untuk memilih..


Kesabaran yang tinggi diperlukan untuk bershopping disaat-saat akhir kerana jalan jam dan sukar mendapat parkir...Cuma Pasar Borong yang buka sampai mata lebam(lewat pagi) berbanding pasaraya yang lain semestinya sudah tutup... Jadi mestilah orang datang ke Pasar Borong..


TIPS:
JADILAH PEMBELI YANG DIJAK DENGAN BUAT PERBANDINGAN HARGA DAHULU SEBELUM MEMBELI..KEBANYAKAN KEDAI MENAWARKAN BARANGAN YANG SAMA TETAPI HARGA YANG BERBEZA..DAH JIMAT BOLEH BAGI EA DUIT RAYA......


Tiada ulasan: