1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Jumaat, 24 Ogos 2012

AINAN TASNEEM MANGSA FESYEN DALAM KLIP VIDEO AKU SUKA DIA

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM


AINAN TASNEEM
Apa pendapat anda tentang pakaian yang dipakai oleh Ainan Tasneem dalam video klip AKU SUKA DIA..Nampak pelik sangat ke atau pakaian yang dipakai memang tidak sesuai dengan latar belakang di sawah padi.. Realitinya..ramai pengguna YOUTUBE telah mengkritik pakaian yang dikenakan oleh AINAN TASNEEM dalam video klip ini..Ada juga yang mengatakan beliau telah menjadi mangsa fesyen dan tiada identiti berpakaian sendiri..

 Bagi EA..fesyen yang dikenakan AINAN TASNEEM dalam videoklipnya OK sebab beliau masih lagi mengekalkan ciri-ciri islamik..Takdalah tersendad-sendad atau boleh sarung buah nangka..HEHEHE..Tak salah juga AINAAN menggunakan pakaian macam nak ke bandar walaupun lokasinya disawah padi...KAU HADAA....Kalau dah tak suka tu ada saja yang tak kena..Buat Ainan Tasneem,EA doakan kejayaan anda dipersada seni tanah air...EA bukan peminat tegar tapi hanya memberi sokongan....

sumber youtube:AINAN TASNEEM-AKU SUKA DIA

3 ulasan:

tyka berkata...

btul2.asalkan dia mnutup aurat. xkira lah d mana pn.

Cikgu Vina berkata...

kita selalu kelirukan antara menutup aurat dan bertudung..mungkin kita dah bertudung tapi kita belum menutup aurat..saya pun macam tuh jugak..

emmeraz berkata...

Cikgu vina..kadang2 trend menjadi ikutan sehingga kita dgn syariat.