1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Khamis, 6 Jun 2013

CARA MENINGKATKAN PENDAPATAN MELALUI BLOG

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT PETANG.

Selepas setahun membuat blog, EA hanya menggunakan nuffnang untuk menjana pendapatan sampingan. Kini, EA cuba meningkatkan pendapatan daripada berblog dengan  cara yang lain. Rakan EA telah mencadangkan supaya daftar blog emmeraziz.blogspot.com ini di syarikat pengiklanan Weeclicks dan KOMLI kerana bayaran yang diberikan sangat tinggi.
Semalam EA baharu mendaftar dengan syarikat pengiklanan WeeCLICKS. Syarikat ini baharu sahaja bertapak . Kepada semua blogger cepat daftar di WeeCLICKS kerana anda akan menerima RM10 untuk yang mendaftar awal. Konsep syarikat ini sama dengan Nuffnang. Banyak orang klik iklan banyaklah hasil pendapatan anda.
Baharu mendaftar sudah dapat RM10. Syukur
Komli baharu sahaja EA daftar sebentar tadi.EA sedang menuggu pengesahan daripada syarikat ini. EA berdoa supaya syarikat ini meluluskan permohonan EA untuk meletakkan iklan mereka diblog ini. Jika permohonan EA berjaya maka setiap viewer yang berkunjung ke blog ini akan syarikat itu bayar kepada EA dengan matawang USD...Lebih banyak viewer masuk blog ini lebih tinggi pendapatan yang akan diperolehi.

Tiada ulasan: