1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Selasa, 13 Mac 2012

ABC PENAWAR BATUK

HELLO & SELAMAT PAGI




Pagi ni EA nak berkongsi tips untuk merawat batuk.Sekarang kan musim hujan jadi mesti ramai yang batuk-batuk.Kalau anda semua nak tahu Air Batu Campur atau ABC boleh menjadi penawar untuk merawat batuk. Rasanya lebih sedap daripada ubat-ubat yang dijual di farmasi atau klinik. Mesti anda semua tertanya-tanya betul ke ABC boleh hilangkan batuk???? sbb org dolu-dolu cakap kalau batuk jgn minum air batu tp ni dah lain pulok....kenapa EA cakap ABC boleh merawat batuk..SBB..


 Berdasarkan hukum 
Fizik dan Matematik,
ABC ni dapat hilangkan batuk..
Tak percaya?????


 bia EA buktikan.  
              sedapnya..mamamia lezatos.. 



  1. Hukum matematik

                    sakit akan menjadikan badan kita akan menjadi negatif(-ve) atau lemah dan ABC pulak minuman sejuk yang akan memberi kesan negatif(-ve) kepada kita.
Jadi (-ve)+(-ve)= (+ve)
                
     2. Hukum Fizik
             
                   
                                              sumber:youtube


                    Dah tengok gambar letupan bomb tu. Ia sama juga macam ABC ia akan memberi momentum dalam tekak kita apabila ia pada keadaan sejuk yang maksimum.Jadi batuk dah tak boleh terjadi lagi sebab ABC  dalam takad sejuk yang maksimum itu  telah menghapuskan rasa batuk.


ok kalau tak percaya lepas ni cuba ya yang sebenarnya ABC dapat menghilangkan batuk.Selain rasanya nya yang sedap dan sungguh manisssssssssssss,,,,,,,

3 ulasan:

ririn berkata...

now saya nak g cuba.. nati sy update lagi..

emmeraz berkata...

macam mana dah ok belom???

MARS Estates berkata...

saya pernah cuba dan alhamdulillah batuk saya baik .. saya membaca blog ini untuk mendapat penjelasan kenapa ... terima kasih ...