1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Isnin, 19 Januari 2015

NAJIMAH : TUKAR BATTERI HANDPHONE DENGAN HARGA MURAH

ASSALAMMUALAIKUM DAN SELAMAT PAGI
Bagi anda yang menggunakan Iphone atau smartphone android dimana mempunyai masalah terhadap batteri cepat habis,mengelembung atau rosak sebenarnya boleh berjimat dengan menukar batteri sendiri. Anda cuma perlu ke kedai untuk membeli batteri dan memasangkannya semula. Ia mudah bagi batteri yang boleh ditanggalkan tetapi bagaimana untuk menukar batteri Iphone/handphone android  yang tidak boleh ditanggalkan?

Jangan risau kepada pengguna Iphone atau handphone android yang batterinya tidak boleh dicabut  dimana anda masih boleh menggantinya sendiri. Caraya mudah dengan mempelajari di Youtube kerana banyak tutorial yang telah diupload disana.

Kepada anda yang cuba mencari batteri dengan harga jauh lebih murah daripada kedai,EA juga ada menawarkan perkhidmatan penukaran batteri bagi semua jenis produk Apple, Samsung dan Sony dengan gred "AAA". Berdasarkan pengalaman EA, kos untuk menukar batteri Iphone 4 dikedai berharga RM90 tetapi jika dengan EA semestinya harga kawan-kawan akan diberikan kepada semua orang. Kalau x percaya ambil handphone untuk SMS/Whatsap/Call
0187608753. Bagi yang tinggal disekitar Johor Bahru EA boleh datang ke tempat anda bagi menggantikan batteri handphone anda.

-NAJIMAH: Nak Jimat Memang Boleh-

Tiada ulasan: