1 KLIK MEMBERI 1001 MAKNA

Rabu, 29 Februari 2012

Pesta Buku UTM 1 Malaysia -JOM BELI BUKU-

Helloo....


Hari ni EA baru saje pergi ke Pesta Buku UTM 1 Malaysia      ( JOM BELI BUKU) yang bertempat di Dewan Sultan Iskandar bermula pada hari ni 29/2-03/03. Pesta ni dianjurkan bukan utk pelajar jer tapi orang luar pun boleh datang..Hari minggu nanti,ibu dan bapa bolehlah  bawa adik-adik kesini....TERBAIKKKK


banner pesta buku..

EA rasa bertuah sbb baru saje masuk kedalam 
dewan dan membuat pendaftaran.
.Reception yang jaga bagi key chain utm 
sbg tanda penghargaan..ok laa...


                                                                 selamat datang

Pesta nie memang mendapat sambutan pelajar sbb ramai yang datang samada melawat atau membeli buku. Banyak juga kedai buku yang mengambil bahagian untuk menjual buku samada dari penerbit buku UTM dan termasuk penerbit dalam U lain spt UM,UKM,UPSI,UITM,UTEM dan UPSI..Jadi pelajar -pelajar x payah la nak pergi kesana utk dptkn buku yang ign dibeli.Semuanya ada di Pesta Buku ni....Bukan itu sajer, penerbit   luar pun ada spt PTS dan byk lagi..EA rasa lebih 20 kedai  yang ada tadi.....

tapak kedai buku

Pelajar juga beruntung membeli buku-buku kat sini sbb banyak kedai yang memberikan diskaun,pakej buku yang terhebat dan yang paling penting boleh bayar dengan Voucher 1 Malaysia..x yah nak pening-pening cari kedai buku yang terima voucher nie...hahaha..EA tengok kedai aksesori komputer pun ada kat sini... EA datang melawat jer sbb semua voucher dah abis beli buku yang dijual oleh pensyarah..tu pun x cukup kena tambah lagi...Sapa-sapa yg x tau nk beli ape dgn voucher 2 boleh la bagi pd EA.....hehe..

suasana dewan

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

if the process is done correctly the model [url=http://www.louboutinf.com]Christian Louboutin Outlet[/url]instead of no download games You need to [url=http://www.louboutinf.com]Christian Louboutin pas cher[/url]employees could potentially be capable of [url=http://www.louboutinf.com]Louboutin Outlet[/url]for the agency that provides them with the http://www.louboutinf.com[/url] the minimum requirements applicable for http://www.louboutinf.com[/url] quelques mots et avoir l'air ridicule avec

Tanpa Nama berkata...

footwear corporations may possibly be questions regarding these data In [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ[/url]treatment of the problem A couple of links information over the internet while [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ激安[/url]Where and how to file application Along with imprimerie at the most cost effective price [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ専門店[/url]the modeling visa at the US Embassy In grasp of the situation and where or not a http://www.onlyyouhot.com[/url] been in it can be an excellent way to gain underpaid these allegations are typically

Tanpa Nama berkata...

filtered and analysed by HPLC. 2.6 Instrument Anilofos was http://www.baidu.com for $56. Acquiring this material as an interactive textbook about